COMMIS - Váš komunikační asistent

O aplikaci

COMMIS je česká aplikace, která vznikla původně v hotelovém prostředí. A ačkoliv v hotelu potřebuje nejenom vedení, ale i běžní zaměstnanci jednoduchý nástroj pro přípravu, organizaci a realizaci nezapomenutelných akcí, zrodil se právě COMMIS.

Jak to funguje

1

Ukážeme Vám aplikaci

Kontaktujte nás a my Vám COMMIS osobně nebo on-line představíme, jak ostatním v praxi už pomáhá. Následně vypracujeme individuální cenovou nabídku s ohledem na Vaše potřeby, možnosti a počet zaměstnanců, které budete chtít, aby v aplikaci pracovali. Pozor, máme výhodné balíčkové ceny pro Vaši maximální flexibilitu.

2

Nachystáme vše na míru

Po odsouhlasení cenové nabídky, licenčních podmínek a smlouvě o zpracování osobních údajů nám vyplníte krátký on-line formulář, tak jako jste zvyklí z jakéhokoliv e-shopu. Na základě pár informací, o Vás a Vašem provozu, Vám nastavíme aplikaci COMMIS absolutně na míru a to zcela zdarma. Žádný aktivační poplatek neplatíte.

3

Naučíme Vás s aplikací

V předem smluvený termín přijedeme s již nachystanou aplikací a zaměstnance přímo u Vás zaškolíme. Zařídíme, aby každý uměl s aplikací za pár minut pracovat. Umíme to taky on-line, ale není nad osobní setkání. Výběr je ale samozřejmě na Vás a Vašem týmu. Za školení taktéž navíc nic neplatíte.

4

Přihlásíte se do COMMIS

Vámi určení zaměstnanci obdrží své individuální přihlašovací údaje do aplikace v samotný den školení. V aplikaci COMMIS pracují pod svými jmény, ať již k práci využívají telefon, tablet, či počítač. Budete mít k dispozici jak mobilní aplikaci, tak neomezený přístup přes Váš internetový prohlížeč. A již COMMIS začnete používat na maximum.

5

Staráme se o Vás

Doufáme, že problémy nebudou, ale stát se může všechno. Prodejem aplikace to pro nás nekončí a o své klienty se staráme dál, aby vše fungovalo, jak má. Nejsme obří softwarová firma se stohlavým call centrem, vše řešíme rychle a s osobním přístupem.

6

COMMIS stále vylepšujeme

COMMIS stále posouváme dál a dál a to hlavně na základě zpětných vazeb od Vás našich klientů z každodenní praxe, kteří jsou pro nás ti nejdůležitější. S našimi klienty jsme v úzkém kontaktu a respektujeme aktuálně se vyvíjející potřeby. Díky tomu je COMMIS tak praktický pomocník.

Čím více uživatelů/zaměstnanců v aplikaci COMMIS budete mít, tím přínosnější to pro vás bude!

COMMIS POMÁHÁ nejen Vám, ale celému Vašemu týmu!

Těm, co akci připravují

  • Vytvoření akce
  • Tvorba harmonogramu
  • Delegace úkolů spolupracovníkům
  • Plánování počtu pracovních sil
  • Přehled o volných prostorech
  • Přehled o volných termínech
  • Přehled nepotvrzených akcí
  • Databáze klientů
  • Databáze konaných akcí

Těm, co akci organizují

  • Kontrola harmonogramu
  • Kontrola skutečného stavu
  • Kontrola splněných úkolů
  • Kontrola personálu
  • Příprava prostor
  • Příprava vybavení
  • Příprava inventáře
  • Přehledně v elektronické formě
  • Přehledně graficky v papírové formě

Těm, co akci realizují

  • Automatizované checklisty
  • Harmonogram fyzicky
  • Harmonogram elektronicky
  • Možnost reakce a dotazů
  • Změny v akci viditelné ihned
  • O všem vím s předstihem
  • Vše přehledně
  • Podklady pro vyúčtování akce
  • Vyhodnocení akce