COMMIS - skvělý nástroj pro organizaci akcí všeho druhu!
- Interaktivní kalendář pro správu akcí či prostor
- Propojené úkolové moduly s kalendářem
- Historie a databáze Vašich klientů a realizovaných akcí
- Možnost tisknout přehledně a graficky harmonogramy akcí
- Vše jednoduše on-line kdykoliv a odkudkoliv
Jak to funguje
Ukážeme Vám aplikaci
Kontaktujte nás a my Vám COMMIS osobně nebo on-line představíme, jak ostatním v praxi už pomáhá. Následně vypracujeme individuální cenovou nabídku s ohledem na Vaše potřeby, možnosti a počet zaměstnanců, které budete chtít, aby v aplikaci pracovali. Pozor, máme výhodné balíčkové ceny pro Vaši maximální flexibilitu.
Nachystáme vše na míru
Po odsouhlasení cenové nabídky, licenčních podmínek a smlouvě o zpracování osobních údajů nám vyplníte krátký on-line formulář, tak jako jste zvyklí z jakéhokoliv e-shopu. Na základě pár informací, o Vás a Vašem provozu, Vám nastavíme aplikaci COMMIS absolutně na míru a to zcela zdarma. Žádný aktivační poplatek neplatíte.
Naučíme Vás s aplikací
V předem smluvený termín přijedeme s již nachystanou aplikací a zaměstnance přímo u Vás zaškolíme. Zařídíme, aby každý uměl s aplikací za pár minut pracovat. Umíme to taky on-line, ale není nad osobní setkání. Výběr je ale samozřejmě na Vás a Vašem týmu. Za školení taktéž navíc nic neplatíte.
Přihlásíte se do COMMIS
Vámi určení zaměstnanci obdrží své individuální přihlašovací údaje do aplikace v samotný den školení. V aplikaci COMMIS pracují pod svými jmény, ať již k práci využívají telefon, tablet, či počítač. Budete mít k dispozici jak mobilní aplikaci, tak neomezený přístup přes Váš internetový prohlížeč. A již COMMIS začnete používat na maximum.
Staráme se o Vás
Doufáme, že problémy nebudou, ale stát se může všechno. Prodejem aplikace to pro nás nekončí a o své klienty se staráme dál, aby vše fungovalo, jak má. Nejsme obří softwarová firma se stohlavým call centrem, vše řešíme rychle a s osobním přístupem.
COMMIS stále vylepšujeme
COMMIS stále posouváme dál a dál a to hlavně na základě zpětných vazeb od Vás našich klientů z každodenní praxe, kteří jsou pro nás ti nejdůležitější. S našimi klienty jsme v úzkém kontaktu a respektujeme aktuálně se vyvíjející potřeby. Díky tomu je COMMIS tak praktický pomocník.
Čím více uživatelů/zaměstnanců v aplikaci COMMIS budete mít, tím přínosnější to pro vás bude!
COMMIS POMÁHÁ nejen Vám, ale celému Vašemu týmu!
Těm, co akci připravují
- Vytvoření akce
- Tvorba harmonogramu
- Delegace úkolů spolupracovníkům
- Plánování počtu pracovních sil
- Přehled o volných prostorech
- Přehled o volných termínech
- Přehled nepotvrzených akcí
- Databáze klientů
- Databáze konaných akcí
Těm, co akci organizují
- Kontrola harmonogramu
- Kontrola skutečného stavu
- Kontrola splněných úkolů
- Kontrola personálu
- Příprava prostor
- Příprava vybavení
- Příprava inventáře
- Přehledně v elektronické formě
- Přehledně graficky v papírové formě
Těm, co akci realizují
- Automatizované checklisty
- Harmonogram fyzicky
- Harmonogram elektronicky
- Možnost reakce a dotazů
- Změny v akci viditelné ihned
- O všem vím s předstihem
- Vše přehledně
- Podklady pro vyúčtování akce
- Vyhodnocení akce